Friday, October 3, 2014

მეორე დღე

                                                                                  რეფლექსია
                      დასრულდა ტრენინგის მეორე დღე და მე უკვე ჩამოყალიბებული მაქვს ჩემი თემა, თუ რა პროექტი დავგეგმო სასწავლო პროცესში წარმატებით გამოსაყენებლად. ვისწავლე და შევქმენი პორტფოლიო, თავისი ფაილებით და სახელწოდებებით, რომელიც ასევე ძალიან მხიბლავს, რადგანაც ჯერ იმიტომ რომ გამიადვილდა და ისე მალე მოვრჩი ჩემს საქმეს, რომ მერე ჩემს კოლეგებსაც დავეხმარე და განვიმტკიცე ჩემი ცოდნა ამისთვის დიდი მადლობა ტრენერს. გავეცანი და მომეწონა პროექტის გეგმის შაბლონი და მისი ჩეკლისტი. ესეც საინტერესოა და პრაქტიკაში გამოსაყენებელი. მერე დოკუმენტები შევინახე ჩემს საქაღალდეებში, რომელიც პორტფოლიოში ინახება. გავიგე, რომ თურმე ბევრი პროექტია შექმნილი ნიჭიერი ადამიანების მიერ, რაც ხელმისაწვდომია ჩემთვის და შემიძლია დავათვალიერო.

No comments:

Post a Comment